Правила повернення товару
Звичайно ж, ми розуміємо, що покупка повинна приносити задоволення, а якщо з нею щось відбулося з вини виробника, то ми готові вам допомогти з цим.
Зверніть увагу, що перед відправкою товару посилкою або видачі товару в магазині, кожен товар перевіряється вручну, щоб виявити заводський брак при отриманні вами бажаної новинки. Враховуючи норми Закону України "Про захист прав споживачів", якщо вами виявлено неполадки з електрообладнанням протягом 14 днів після покупки, ви можете звернутись в той магазин, де було придбано виріб (при собі повинен бути документ, що підтверджує вашу особистість, неушкоджений чек про покупку, заводська коробка належного стану, а також сам пристрій має бути чистим). Якщо з девайсом що-небудь трапиться протягом гарантійного терміну, то ви також можете звернутися в магазин з проханням про вирішення даного питання.
Також, врахуйте, що товари, які відносяться до категорії "Предмети особистої гігієни", "Медикаменти", "Товари, що контактують з частинами тіла" та інші схожі категорії - поверненню та обміну не підлягають. Всі питання можна вирішити, тому не мовчіть і звертайтеся до магазину!